Blue Mountains

11 februari 2020 - Sydney, Australië

In de metropool Huskisson gezellig in de avonduren uit eten geweest om de verjaardag van Neeltje enige luister bij te zetten. Bij de plaatselijk grillroom gold het BYO principe. Voor wie dit niet weet je neemt je eigen drank mee die je wilt nuttigen bij je eten. Je betaald alleen een kleine bijdrage aan de lokaliteit. Ze noemen dit ook wel kurkgeld. Hadden we natuurlijk geen rekening meegehouden dus konden wij mannen op aanraden van de uitbater gelijk 3 deuren verder bij de liquor store onze drank gaan halen. Over het eten niets dan goeds, mensen wat was dat lekker. Van Baramundi tot mixed grill het was alles uit de kunst. Terug op de camping is het begonnen te regenen en dat doet het nu nog steeds. Ongelooflijk wat een water is er de afgelopen 2 dagen gevallen .

Gisteren zijn we nog van Huskisson naar de Blue Mountains gereden met het doel om vandaag de Three Sisters te gaan bekijken en dan vervolgens morgen  naar Sydney te rijden. Gezien het feit dat de Three Sisters niet eens te zien waren door de regen en de regendampen hebben we het hotel gebeld met de vraag of wij een nacht bij konden boeken. Dat is dus gelukt en nu zitten we in het hotel terwijl het buiten stort van de regen. Om aan te geven hoe slecht het onderweg was, we hebben over 125 kilometer 4 uur gereden. Onderweg nog een tijdje stil gestaan omdat er een boom op de rijbaan was gevallen dus je kan wel raden hoe onze dag is verlopen. Kwamen we eindelijk in Sydney aan hebben we 2x over de Sydney  Harbour Bridge gereden omdat er hier 1. zoveel wegen bij en door elkaar lopen, 2. je echt geen enkel idee hebt waar je bent (behalve toen we op de brug reden) en 3. mevr/dhr TomTom nou ook niet altijd meewerkt.

De hoop is dat het toch nog een beetje op gaat knappen zodat we de aankomende dagen in ieder geval nog van Sydney kunnen genieten.

ANNEJADI

1. Astrid Jonker:
    11 februari 2020
    Mmmmmmm ziet er lekker uit!!
    Ja, er is enorm veel regen gevallen, het heeft het nieuws gehaald hier, dus kan je nagaan.
    Pas op voor giftige spinnen, die gaan ook meer tevoorschijn komen door overstromingen.
    Hopelijk gaat het weer opknappen, we duimen voor jullie.
    Liefs Marco en Astrid
  2. Gerry:
    11 februari 2020
    Wauw blijft prachtig , neeltje gefeliciteerd met je verjaardag, gelukkig nu hoog en droog genieten nog ff

Gr gerry
  3. Agaath en Frans:
    11 februari 2020
    Het ziet er prachtig uit en al die dieren geweldig.Jammer voor al die regen .Hier is een stevige storm.Nog een paar fijne dagen!
  4. Nel de Jong:
    11 februari 2020
    Leuke foto's eten ziet er lekker uit. Hoop dat de regen minder word en jullie nog fijn kunnen genieten van Sydney.
  5. Peter:
    12 februari 2020
    Mooie foto's weer. En lekker eten hebben ze ook . En🍺 . Prachtige foto's weer.
    Jullie hebben echt een mooie vakantie.
    Geniet er maar van groetjes van Peter.
  6. Trudy van Egmond:
    12 februari 2020
    Mooie foto's weer!
    Wat gaat de tijd snel!
    Genieten jullie van de laatste week!