De reis er naar toe.

10 januari 2020 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

De reis tussen Rijnsburg en Schiphol verliep voorspoedig. Echter op Schiphol sloeg het vertragingsmonster toe. Helaas vertrokken we 2 uur later dan gepland waardoor wíj de aansluiting naar Perth mistte. Gelukkig was er een hotel voor ons geboekt en noodgedwongen verblijven we daar tot morgen vroeg waarna wíj de reis naar Perth om 09.30 uur hopen voort te zetten. Met een beetje geluk landen we dan om 00.10 uur aldaar plaatselijke tijd en moeten we bijna 6 uur wachten voordat we naar Alice Springs gaan. Een dag later als gepland maar voorlopig nemen ze ons het verblijf in Dubai niet meer af. Vanmiddag een lekkere wandeling gemaakt op zoek naar een pub die we uiteindelijk in een belendend perceel van ons hotel vonden. We hebben in ieder geval wel het hoogste gebouw van de wereld op de achtergrond gezien. Nu gaan we slapen en morgen gezond weer op.

ANNEJADI

1. Janneke en jan:
    10 januari 2020
    Nou ik hoop dat de rest beter verloopt voor julie maar komt vast goed.
  2. Judith Boermans:
    10 januari 2020
    Wat je zegt.... Dubai pakken ze in ieder geval niet meer van jullie af. Goeie doorreis en wacht op je nieuwe verslag.
  3. Gerry:
    10 januari 2020
    Gelukkig toch een fijne gezellige dag gehad , beter dan op de luchthaven vertoeven
  4. Astrid Jonker:
    10 januari 2020
    Nou, wat een vermoeiende heenreis.
    Maar wel leuk om Dubai te zien, het lijkt me een zeer bijzondere stad.
    Succes met het vervolg van de heenreis.
    Groetjes Marco en Astrid
  5. Martin:
    Veel plezier. 😊👍
  6. Nel de Jong:
    10 januari 2020
    Dat is dan onverwachts een leuke andere planning geworden, heerlijk dat jullie zo'n fijne dag in Dubai hebben gehad. Fijne doorreis verder.
    Groetjes Nel
  7. Zwaan:
    10 januari 2020
    Leuk om wat te horen en jammer dat het zo begint maar jullie zullen je zeker niet verveeld hebben in Dubai. fijne reis verder.
  8. Willem s:
    Dagje Dubai ook niet verkeerd
    Als het niet gaat zoals het moet dan maar zoals het gaat.
    Veel plezier ....
  9. Marianne:
    11 januari 2020
    Dat is het avontuurlijke van zo 'n reis komt goed moeten jullie maar denken!!!
  10. Ineke Piket:
    11 januari 2020
    Ellek nadeel hep zijn voordeel!
    Op naar Australie!
    🙋‍♂️✈🙋‍♀️
  11. AnsRavers:
    11 januari 2020
    Fijn wat van jullie te horen
    Dagje Dubai isook niet verkeerd.
    Een hele ervaring
    Fijne reis verder .
  12. Trudy van Egmond:
    11 januari 2020
    Idd fijn om van jullie te horen!
    Voorspoedige reis verder!