Canada Roadtrip begins

17 september 2016 - Vancouvereiland, Canada

De kamperreis is nu toch echt begonnen. We mochten de camper eerder ophalen waarbij wij toch enigszins verrast werden door de grootte ervan. (Zie foto).
Na het ophalen richting de ferry gereden, en onderweg de nodige boodschappen ingeslagen hier voor het eerst aangesproken door mensen die vroegen waar wij uit Nederland vandaan kwamen. Zelf waren hun ouders afkomstig uit Papendrecht en in 1927 naar Canada geëmigreerd met de achternaam Van der Grijp. Helaas liepen we bij de ferry tegen onze eerste vertraging aan. Rond 19.00 uur arriveerden we in Victoria op Vancouver Island. De overtocht alleen al was de moeite waard v.w.b. de natuurschoon.
Op Vancouver Island bij onze eerste camping werden we meteen door de eigenaar op de hoogte gebracht dat Feijenoord van Manchester United had gewonnen. Gevolgd door een rondleiding over de camping in een golf karretje en het enige wat wij wilden was een plekje maar we ontkwamen er niet aan. De dames in de camper hadden de grootste lol.
Vandaag op weg naar Pacific Rim National Park. De dames brengen ons het eerste stuk naar onze bestemming Rim National Park.

1. Agaath en Frans:
    17 september 2016
    Lieve mensen bedankt voor jullie reisverslag en de foto,s
    We zijn iedere keer benieuwd hoe het met jullie gaat.
    Nog veel mooie dingen zien en doe voorzichtig!!!
  2. Astrid Jonker:
    17 september 2016
    Mooi daar hoor. Foto van de camper staat er niet op. Maar leuk dat jullie zo hartelijk ontvangen worden ook al zit je er niet op te wachten.
    Veel plezier groetjes van Mar en As
  3. Ineke Piket:
    18 september 2016
    Hieperrrrrdepiep Dirk! Van harte gefeliciteerd! Vanwege het tijdverschil kan je nog langer van je verjaardag genieten! Mooie dag gewenst! Hans en Ineke
  4. Ineke Piket:
    18 september 2016
    Dirk is wel gewend om zich in een karretje op een caming te laten rondrijden !!!
  5. Astrid Jonker:
    18 september 2016
    Gefeliciteerd Dirk!! Maak er een mooie dag van.
    Mar&As
  6. Ans Ravers:
    Gefeliciteerd Dirk !! en een hele fijne dag ! groetjes Ans
  7. Arie:
    18 september 2016
    Gefeliciteerd dirk fijne dag en alsnog een fijne vakantie met z,n viertjes
  8. Zwaan:
    Gefeliciteerd Dirk !!!
  9. Janneke en jan:
    18 september 2016
    Deze is voor Dirk gefeliciteerd met je 60 ste verjaardag en nemen jullie er maar een lekkere borrel op.
  10. Willem s:
    18 september 2016
    Dirk en lies ziet er allemaal geweldig uit.
    Geniet ervan .
  11. Peter:
    18 september 2016
    Gefeliciteerd dirk . geniet er maar van ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken .
  12. Trudy van Egmond:
    Hey Annelies en de rest!
    Ik heb jullie gevonden hoor, en ga jullie zeker volgen!
    Wat een belevenis, en wat gezellig zo met zn 4en!
    Heel veel plezier allemaal!
    Genieten jullie maar lekker!